ارزیابی ۷ هزار واحد مسکونی و تجاری خسارت دیده شهرستان دلفان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلفان گفت: تا کنون میزان خسارت وارده به هفت هزار واحد مسکونی و تجاری شهری و روستایی خسارت دیده در سیل این شهرستان ارزیابی شد.

بهگزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، فرشید الفتی ، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلفان گفت: تا کنون میزان خسارت وارده به هفت هزار واحد مسکونی و تجاری شهری و روستایی خسارت دیده در سیل این شهرستان ارزیابی شد.

 الفتی افزود: این تعداد واحد مسکونی و تجاری توسط ۳۰ تیم ارزیاب از بنیاد مسکن استان قزوین درسطح ۲ شهر و ۳۸۰ روستای دلفان ارزیابی و برآورد خسارت شد.

وی اظهارداشت: از این تعداد واحد ارزیابی شده ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی نیازمند بازسازی و ۲ هزار و ۶۸۰ واحد نیز به تعمیر و بازسازی نیاز دارند.

مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلفان بیان کرد: در زمینه واحد‌های تجاری نیز یک باب مغازه در شهر و چهار واحد تجاری در روستا احداثی خواهد بود.

الفتی اضافه کرد: در شهر نور آباد ۲ هزار و ۱۱ واحد مسکونی دچار آب گرفتگی شد و به اثاثیه و لوازم خانگی این واحد‌ها خساراتی وارد شد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن قزوین به عنوان استان معین بازسازی دلفان انتخاب شده است، ادامه داد: کار ساخت واحد‌های خسارت دیده در منطقه میربگ جنوبی آغاز شده است.

انتهای پیام/ پ

هفت هزار واحد مسکونی و تجاری خسارت دیده دلفان ارزیابی شد

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.