ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به سیل زدگان لرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به بیش از ۲ هزار و ۹۷۸ نفر از ابتدای وقوع سیل در استان لرستان توسط تیم‌های درمان اضطراری این جمعیت به مردم سیل زده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مومنی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ارایه خدمات بهداشت اولیه و مراقبت مادر و کودک، مراقبت‌های بهداشت روان، کارشناسی تغذیه، مراقبت‌های زنان و خدمات درمانگاهی و دارویی از مهمترین وظایف تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری در مناطق آسیب دیده از حوادث و سوانح است.
وی اظهار کرد: تاکنون سه تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان اصفهان (BHCU) با مشارکت ۶ پزشک، ۶ پرستار، ۳ روانشناس، ۳ ماما، ۶ تکنسین دارویی و ۴ نجاتگر و راننده با حضور در مناطق سیل زده لرستان به هموطنان سیل زده ارایه خدمت کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: این تیم‌ها از ابتدای استقرار در منطقه، خدماتی شامل ویزیت رایگان، مشاوره بهداشت کودک و مادر، مشاوره روانی و خدمات پرستاری را به بیش از ۲ هزار و ۹۷۸ نفر ارایه کرده‌اند.
مومنی انجام هزار و ۱۶۳ مورد ویزیت پزشکی رایگان، ۶۷۱ مورد خدمات پرستاری، ۵۵۲ مورد خدمات بهداشت مادر و کودک، ۵۱۷ مورد خدمات بهداشت روان و توزیع ۷۵ قلم دارو و اقلام بهداشتی را از اهم خدمات ارایه شده به سیل زدگان استان لرستان بیان کرد.

انتهای پیام/ی
 
 


اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق سیل زده

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.