بازگشت سیل زدگان بخش شعیبیه شوشتر به منازل خود

فرماندار شهرستان شوشتر از بازگشت سیل زدگان بخش شعیبیه شوشتر به منازل خود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور، فرماندار شهرستان شوشتر با اشاره به فروکش کردن آب در بخش شعیبیه شوشتر گفت: سیل زدگان روستا‌های شعیبیه درحال به منازل خود برگشته اند و هیچ سیل زده‌ای در کمپ‌های اسکان این بخش نیست.

وی بیان داشت: تمهیدات لازم برای ادامه روند خدمات رسانی و اسکان سیل زدگان پیش بینی شده بود، اما عادی شدن شرایط روستا‌ها باعث شد روستاییان به خانه‌های خود برگردند.

پنبه دانه پور تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با تعدادی ماشین آلات راهسازی و کامیون در بخش شعیبیه مستقر شده تا بهسازی معابر و ترمیم آب بردگی‌ها در روستا‌ها را انجام دهد.

رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر اذعان داشت: عملیات پاکسازی واحد‌های مسکونی و ضدعفونی کردن آن‌ها نیز با همکاری سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

فرماندار شهرستان شوشتر اظهار کرد: ترمیم راه‌های روستایی انجام شده و غیر از ۴ روستا که راه ارتباطی آن‌ها همچنان زیر آب است تردد در دیگر محور‌های روستایی برقرار است.

حسین پنبه دانه پور در ادامه افزود: کار ارزیابی خسارت واحد‌های مسکونی و زیرساخت‌های روستایی نیز در حال ارزیابی و برآورد است.

وی بیان داشت: همزمان با وقوع سیلاب و در معرض آب قرار گرفتن روستا‌ها ۳ کمپ در بخش شعیبیه برای اسکان سیل زدگان برپا شد.

انتهای پیام/گ

کمپ‌های اسکان سیل زدگان تخلیه شدند

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.