مسئول کانون‌های مساجد شهرستان ملایر خبر داد؛

اجرای طرح ۳۱۳ در ملایر

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر گفت: طرح ۳۱۳ در شهرستان ملایر همزمان با روز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

اجرای طرح ۳۱۳ در شهرستان ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم گودرزی مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر از اجرای چهاردهمین دوره طرح ۳۱۳ در ملایر همزمان با روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: ابن برنامه به همت هیات عاشقان بقیع و کانون فرهنگی، هنری صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مهدیه ملایر و همکاری شهرداری، شورای شهر، مرکز چاپ ترنج  برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل ختم ۳۱۳ صلوات، ۳۱۳ ختم کامل قرآن، ۶ میلیون ۲۶۰ هزار ختم گل صلوات، ۳۱۳ هزار دعای فرج و قرائت  ۳۱۳ هزار دعای عهد است  که برای سلامتی و ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  اجرا می شود 

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر اضافه کرد: علاقمندان برای حضور در طرح ۳۱۳ می‌توانند به مساجد و چادری که در پارک چمران در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

گودرزی گفت: مراسم قرعه کشی طرح ۳۱۳ و جشن نیمه شعبان غروب روز ولادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در سالن الغدیر با سخنرانی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و پخش زنده از شبکه استانی همدان برگزار و به برندگان جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر به کربلای معلی، کارت هدیه  اهدا می‌شود.

گودرزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام عصرعلیه السلام گفت: همزمان با نیمه شعبان در همه کانون‌های مساجد شهرستان ملایر جشن‌های نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۳ کانون فعال فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان ملایر فعالیت دارند گفت: این کانون‌ها در طول سال و ایام مناسبتی، برنامه‌های مختلفی را اجرا می کنند .

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ملایر گفت : جشن نیمه شعبان، پخش شیرینی، برگزاری برنامه‌هعای فرهنگی، مولودی خوانی ، قرائت دعای شعبانیه، و همچنین احیای شب نیمه شعبان از  برنامه‌ها بیشتر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد ملایر در نیمه شعبان است.

گودرزی همچنین از برگزاری جشن همدلی در دوم اردیبهشت ماه در سینما فرهنگیان ملایر خبر داد و گفت: این جشن نیز با همکاری گروه‌های موسیقی ملایر و هنرمندان تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با فروش بلیت برگزار می‌شود و همه در آمد اجرا‌ها برای کمک به سیل زدگان در کشور اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

طرح ۳۱۳ در شهرستان ملایر اجرا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار