امداد رسانی به حدود ۵ هزار آسیب دیده سیلاب در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به ۴ هزار و ۹۳۴ فرد آسیب دیده از باران و سیلاب در استان امداد رسانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید هفته گذشته در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به ۴ هزار و ۹۳۴ نفر فرد آسیب دیده ناشی از بارندگی شدید در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۶۱۰ تخته پتو، یک هزار و ۶۱۰ تخته موکت، ۵۵۹ دستگاه چادر و ۲ هزار و ۷۴۲ کیلوگرم نایلون بین افراد آسیب دیده در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

راشکی با اشاره به اینکه در سیلاب اخیر ۳ هزار و ۹۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اسکان موقت داده شدند، ادامه داد: در حال حاضر امداد رسانی به سیل زدگان ۱۹۱ روستا استان همچنان توسط ۲۷۱ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

 

انتهای پیام/پ

امدادرسانی به مناطق سیل زده در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار