سرهنگ بخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک از دو قاچاقچی موادمخدر در خرم‌آباد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف محموله ۳۰ کیلوگرمی ماده مخدر تریاک و دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در خرم آباد خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران پلیس پایگاه 10 موادمخدر فاتب با رصد دو خلافکار در زمینه افیون با هویت‌های «م. ر» و «ح. ص» متوجه شدند که متهمان مقداری موادمخدر را تهیه و با خودروی سواری mvm در مسیر ورود به خرم آباد هستند.

وی افزود: با هماهنگی همکارانمان در پلیس موادمخدر خرم آباد و حضور پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در محل، نسبت به توقیف خودرو و دستگیری متهمان اقدام شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به کشف ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده تریاک از متهمان خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان لرستان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
قاچاق چیان هیچ فرقی با قاتل ها ندارند .نگویید بخاطر بیکاری و یا فقر .هیچ دلیلی نمیتواند کار خبیث تون را نرمال نشان دهد .باید بمانند یک قاتل با هاشون رفتار بشه .شاید هم بدتر .چونکه باعث قتل خیلی ها میشوند .اشد مجازات .
این دجالها کار استعمار و دشمن را در داخل انجام میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مجازات قاچاقچیان مواد مخدر فقط اعدام است تا جوان های مردم را بدبخت نکنند
آخرین اخبار