سردار رحیمی:

نیرو‌های مسلح با اخوت و همدلی در برابر توطئه خبیثانه دشمنان ایستادگی می‌کنند

رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و با وجود سختی‌های موجود، پای مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی می‌ایستد و جانفشانی می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی همواره در کنار سپاه، بسیج و ارتش حضور دارد، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در پی حفظ ارزش‌های انقلاب هستند و این همیاری و همدلی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

این مقام ارشد انتظامی که همایش نیمه شعبان که در راستای اعلام اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران و همچنین سرداران و مقامات کشوری و لشگری در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: به دلاورمردان سپاه عزیز درود می‌فرستم؛ دلاورمردانی دشمن آن‌ها را به عنوان تروریست اعلام کرده است، اما غافل است که سپاه پاسداران یکی از پاک‌ترین نهادهاست.

نیرو‌های مسلح با اخوت و همدلی در برابر توطئه خبیثانه دشمنان ایستادگی می‌کنند/ نیروی انتظامی با تمام توان در کنار رهبر فرزانه انقلاب می‌ایستد

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: ما پشت سپاه پاسداران هستیم، چون سپاه و بسیج با تمام توان از حیثیت ملت دفاع می‌کند.

وی به سربازان گمنام و قهرمان و دلاور امام زمان درود فرستاد و گفت: با مجاهدت‌های خاموش و گمنام شما امنیت و آرامش مردم محقق شده است.

وی به دستگیری عبدالمالک ریگی که با عملیات سربازان گمنام به وقوع پیوست پرداخت و گفت: هواپیمای شرور یاغی را مقتدرانه نشاندید و با کار‌های اطلاعاتی که در دنیا بی‌نظیر بود، توانستید یکی از افرادی را که بزرگترین سرویس‌های اطلاعاتی دشمن حامی‌اش بود، دستگیر کنید.


بیشتر بخوانید: اجازه نمی‌دهیم دشمن با قلدری و زورگویی به ما صدمه بزند


فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: ما امروز به عنوان نیروی انتظامی خواستیم در این همایش بر دهان دشمن بزنیم و همان طور که در عمل در کنار هم هستیم، نشان دهیم که ما نیرو‌های مسلح به اسلام، انقلاب و قرآن با تمام وجود پایبند هستیم و افتخار می‌کنیم سرباز، ولی امر هستیم.

وی گفت: ما با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌ایم و برای آرمان‌های امام (ره) و رهبری، جان خود را تقدیم خواهیم کرد.

نیرو‌های مسلح با اخوت و همدلی در برابر توطئه خبیثانه دشمنان ایستادگی می‌کنند/ نیروی انتظامی با تمام توان در کنار رهبر فرزانه انقلاب می‌ایستد

سردار رحیمی به محاصره اقتصادی دشمن پرداخت و گفت: دشمن ۴۰ سال است که با ما می‌جنگد و ما را محاصره کرده است و نمی‌گذارد که کوچکترین کمک از سوی کشور‌های دیگر آن هم برای حوادث طبیعی مانند سیل به کشور وارد شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت گفت: ما افتخار می‌کنیم که در مقابل آمریکا و کشور‌های هم‌پیمان آن ایستاده ایم؛ ما به عنوان تمام عدل و عقل و اسلام در برابر تمامی کفر ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار