اسماعیلی راد مطرح کرد؛

هیچ کمبودی در بازار ماه مبارک رمضان نداریم

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران گفت: با تدبیر ستاد تنظیم بازار هیچ کمبودی در تأمین کالاها و مایحتاج اساسی شهروندان تهرانی در بازار ماه مبارک رمضان حس نمی‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اسماعیلی راد  معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران با بیان اینکه برای ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی را در جهت رفاه حال عموم خواهیم داشت، اظهار کرد: در این خصوص راهکارهایی در جهت تعیین، نظارت و توزیع محصولات در جلسه ای انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در بازار شب عید به دلیل مشکلاتی که اخلالگران و واسطه گران ایجاد کردند توانستیم با تدبیر ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان عملکرد بسیار مناسبی توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله دادستانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی را شاهد باشیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران ضمن اشاره به تدابیر به موقع دستگاه‌های نظارتی در برخورد با اخلالگران و بازداشت عده‌ای از آنان خاطر نشان کرد: توزیع مرغ در نوروز با همکاری اداره پشتیبانی دام و جهاد کشاورزی شهرستان تهران صورت گرفت و با اقدامات به موقع و هم افزایی میان صنوف کل و جز؛ شاهد قیمت متعادلی برای عرضه گوشت مرغ گرم بودیم.

اسماعیلی راد در خصوص اقدامات لازم برای ایجاد تعادل قیمت گوشت قرمز در بازار، افزود: در این موضوع با ورود دستگاه‌های نظارتی و تعزیراتی در حد متعادلی قیمت گوشت را کنترل و دست دلالان را کوتاه کردیم.

معاون فرماندار تهران خاطر نشان کرد: برای متعادل شدن قیمت گوشت قرمز مصرفی، واردات دام زنده و ذبح در مرزها را مد نظر قرار دادیم و هم اکنون در این خصوص سازمان قاچاق کالا و ارز و دستگاه‌های نظارتی این اقدام را برعهده دارند.

وی همچنین در خصوص تأمین میوه شب عید با همکاری اداره تعاون روستایی گفت: قبل از سال ۹۸ با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، اصناف و تعزیرات میوه شب عید تأمین و با قیمت کنترل شده توزیع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
توکل بخدا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
چرا تو ماه رمضون اجناس را میخوان گرون کنن؟؟
آخرین اخبار