هرج و مرج در پاریس به اوج خود رسید/ برخورد شدید پلیس با معترضان به نظام سرمایه داری +فیلم

معترضان به نظام سرمایه داری و بی عدالتی در پاریس موسوم به جلیقه زردها با حضور در خیابان‌های پاریس به اعتراضات خود همچنان ادامه میدهند.

هرج و مرج در پاریس به اوج خود رسید/ برخورد شدید پلیس با معترضان به نظام سرمایه داری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و سومین هفته از زمان شروع اعتراضات فرانسه به نظام سرمایه‌داری و تدابیر غلط اقتصادی مانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور، ده‌ها تن از معترضان فرانسوی موسوم به جلیقه زردها باز هم به خیابان‌های پاریس آمدند.

در اعتراضات امروز پلیس با شلیک گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی به مردم، اعتراضات را به خشنوت کشید و طبق آمار اعلام شده تا کنون 126 در پایتخت فرانسه بازداشت شدند. سیاست مداران فرانسه که خود را از مدعیان همیشگی حقوق بشر در جهان می‌دانند به شدید‌ترین شکل ممکن با معترضان به سیاست‌های ناعادلانه اقتصادی برخورد می‌کنند.

گفتنی است از زمان شروع اعتراضات جلیقه زرد‌ها پلیس فرانسه به شدید‌ترین روش‌های ممکن با مردم این کشور برخورد کرده و ده‌ها تن را زخمی و دچار معلولیت‌های بدنی کرده است. همه این‌ها در حالی صورت می‌‌گیرد که رسانه‌های تحت سلطه دولت‌مردان غربی بدون پوشش درست و عادلانه این اعتراض‌ها و حواشی آن، همچنان به بایکوت رسانه‌ای اعتراض به نظام سرمایه داری ادامه می‌دهند.

در ادامه فیلمی از اعتراضات امروز مردم در خیابان‌های فرانسه مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: برخورد عجیب پلیس فرانسه با معترض مبتلا به بیماری صرع +فیلم


انتهای پیام/

واکنش خشن پلیس فرانسه به اعتراضات مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۲:۵۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا وزارت خارجه ما سکوت کرده؟چرا فرانسه در مورد اختشاشات ایران دخالت می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ازادی بیان غربی که میگن همینه؟