تعطیلی واحد دندانپزشکی غیر مجاز در فسا

واحد دندانپزشکی و دندانسازی غیر مجاز در شهرستان فسا تعطیل شد.

جلال تابش مسوول امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از شناسایی و تعطیلی یک واحد دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در شهر فسا خبر داد.

وی افزود: این واحد درمانی غیرمجاز که بدون مجوز فعالیت بود با پیگیری کارشناسان نظارت بر درمان و امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه شناسایی شد و متصدیان آن به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تابش ادامه داد: در این واحد غیر مجاز، افرادی بدون صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلات دانشگاهی و با ابزار‌های بسیار ابتدایی و بدون رعایت اصول بهداشتی اقدام به انجام امور دندانپزشکی و دندانسازی می‌کردند که پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضایی شهرستان این واحد غیرمجاز تعطیل و تجهیزات آن ضبط شد.

مسوول امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی فسا تاکید کرد: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی، حتما به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند و مجوز قانونی این مراکز باید در معرض دید عموم نصب شده باشد.
انتهای پیام/م

پلمب واحد دندانپزشکی و دندانسازی غیر مجاز 

برچسب ها: درمان ، دندانپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
هرچند همه مشاغل خصوصا مشاغل بهداشتی درمانی باید تابع قوانین و مقررات خاص خود باشد اما از طرف دیگر بعلت بی توجهی دولت به امر دندان پزشکی ، و تورم مردم مجبورند برای کشیدن یک دندان به چنین اماکنی بروند .
آخرین اخبار