قائم‌مقام کمیته امداد استان لرستان خبر داد؛

آغاز ثبت نام مسابقه مقالات علوم قرآنی در کمیته امداد لرستان

قائم‌مقام کمیته امداد استان لرستان گفت: به‌منظور ارتقاء سطح علمی و پژوهشی مخاطبین تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان مسابقه مقاله‌نویسی قرآن‌کریم در چهار محور و ۲۳ موضوع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  به ‌منظور ارتقاء سطح علمی و پژوهشی مخاطبین تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان مسابقه مقاله‌نویسی قرآن‌کریم با هدف پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن در چهار محور و ۲۳ موضوع برگزار می‌شود.

 محمدولی حیدروند، قائم‌مقام کمیته امداد استان لرستان، از برگزاری مسابقه مقالات علوم قرآنی در این نهاد خبر داد و افزود: توسعه فرهنگ قرآنی در برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد و ضرورت بهره‌مندی از راهکار‌های کاربردی و علمی در پرورش مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان از برنامه‌های ارتقای دانش فرهنگی کمیته امداد است.

 حیدروند، به نحوه و زمان شرکت در مسابقه مقاله‌نویسی اشاره کرد و افزود: مخاطبین تحت حمایت بدون محدودیت، کارکنان و خانواده‌های کارکنان از یکم اردیبهشت تا یکم تیرماه سال‌جاری می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان بخش فرهنگی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی ذکر کرد و گفت: تاسی به قرآن و سیره ائمه اطهار (س) مناسبت‌ترین روش خدمت به مردم است و راه موفقیت را هموار می‌کند.

قائم‌مقام کمیته امداد لرستان به محور‌های برگزاری مسابقه قرآنی اشاره کرد و افزود: محور اصلی مقالات، قرآن و خانواده، قرآن و اجتماع، قرآن و سبک زندگی، قرآن و معیشت با ۲۳ موضوع در مرحله استانی برگزار و نفرات برتر هر موضوع به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام/پ

 ثبت نام مسابقه مقالات علوم قرآنی در کمیته امداد لرستان آغاز شد

برچسب ها: کمیته امداد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار