تمدید رایگان کارت شهری رانندگان تاکسی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:به دستور شهردار اصفهان بر اساس مصوبه شورای پنجم شهر اصفهان کارت شهری رانندگان تاکسی اصفهان رایگان تمدید می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهارکرد: مشکلات سامانه هوشمند تاکسیرانی به زمانی که راه‌اندازی شد بازمی‌گردد. نصب آن‌ها بر روی تاکسی‌ها از سال ۹۰ آغاز و بعدا بنا به دلایلی مانند همکاری نکردن رانندگان و شهروندان در استفاده از آن متوقف شد.

وی با بیان اینکه ادامه نیافتن فعالیت سامانه هوشمند سبب مطالبه برخی رانندگان تاکسی از شهرداری اصفهان شد افزود: در طول سال‌های اخیر تغییرات زیاد در مدیریت شهری و سازمان تاکسیرانی اصفهان مانع برطرف‌کردن مشکلات تاکسیرانان شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری کنونی درصدد است برنامه‌ای برای برطرف کردن مشکلات راننده‌های تاکسی تدارک ببیند؛ این برنامه‌ها در قالب چند مرحله پیش‌بینی شده است که فاز نخست آن طرح ارائه بسته حمایتی رانندگان تاکسی بود.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌های حمایتی به رانندگانی تعلق گرفت که خودروی آن‌ها دارای سامانه هوشمند بود و از آنجا که این سامانه بر روی تاکسی‌های ۹۰ درصد رانندگان نصب شده بود در نتیجه این بسته به تعداد زیادی از آن‌ها تعلق گرفت.

منوچهری با بیان اینکه مرحله بعد این برنامه‌ها معافیت‌های پرداختی در قالب کارت شهری است گفت: این معافیت‌ها به هزینه تمدید کارت شهری رانندگان که هزینه حق عضویت و پروانه بهره‌برداری را شامل می‌شود تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: به دستور شهردار اصفهان بر اساس مصوبه شورای پنجم شهر اصفهان کارت شهری رانندگان تاکسی اصفهان رایگان تمدید می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: چگونگی اجرای فاز سوم و چهارم برنامه مدیریت شهری اصفهان برای حمایت رانندگان تاکسی نیز بعد از تصویب اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/م

 

پیگیری ویژه مطالبات رانندگان تاکسی اصفهان

برچسب ها: تاکسیرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار