بازدید ۵۴۰۰ نفر از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان

بیش از پنج هزار و ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم در قالب ۳۳۰ تور سال گذشته از واحد‌های صنعتی، معدنی و ظرفیت‌های تجاری استان بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: این تور‌ها و بازدید‌ها با همکاری واحد‌های صنعتی و معدنی و برای اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، سرمایه گذاران و صنعتگران، خبرنگاران، دانش آموزان و سایر افراد برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری این گونه تور‌ها و بازدید‌ها علاوه بر آشنایی بازدیدکنندگان با ظرفیت‌ها و دستاورد‌های این حوزه در استان، سبب ترغیب و تشویق سرمایه گذاران در این حوزه‌ها می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اثرات مهم برگزاری این گونه تورها، ترغیب اقشار مختلف مردم به استفاده از کالای ایرانی و داخلی است که رونق تولید و اشتغالزایی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در صورت معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان به اقشار مختلف، بخش عمده‌ای از نیاز بازار و همچنین طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا، از محصولات تولیدی استان، با کیفیت بالاتر و هزینه تمام شده کمتر تامین خواهد شد که به رونق و توسعه هرچه بیشتر واحد‌های صنعتی و تولیدی استان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

۵۴۰۰ نفر از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی خراسان جنوبی بازدید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.