رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز:

در شهرستان نیمروز تاکنون هیچ روستایی دچار آبگرفتگی و سیلاب نشده است / آماده باش کامل هلال احمر در شهرستان نیمروز برای خدمات رسانی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز گفت: در حال حاضر ۳ رودخانه نیاتک، لورگ باغ طاهری و افضل آباد در شهرستان نیمروز از وضعیت خاصی برخورد است.

محمد کرمی زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت:کلیه دستگاه‌های اجرایی در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای در منطقه سیستان قرار دارند.

کرمی زاده با بیان اینکه آرامش نسبی بطور کامل در شهرستان نیمروز حاکم است، بیان کرد: طبق پیش‌بینی و اقدامات انجام گرفته از قبل توسط مسئولین استانی سیلاب به سمت تالاب هامون هدایت و مدیریت می‌شود.

این مسئول افزود: هلال احمر شهرستان نیمروز نیز آمادگی دارد تا در صورت وقوع هرگونه رخداد و حادثه‌ای در سریعترین زمان ممکن در کنار مردم خدمات رسانی کند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم با هدف اجرای طرح عملیاتی سیلاب انجام گرفته که طبق این طرح تعداد نیرو‌های عملیاتی و نقاط امن و حادثه خیز در شهرستان نیمروز شناسایی شده است.

وی در پایان با اشاره بر اینکه در حوزه شهرستان نیمروز تاکنون هیچ روستایی دچار آبگرفتگی و سیلاب نشده است، گفت: مکان‌هایی نیز به منظور اسکان اضطراری مردم در صورت بروز حوادث بر اثر سیلاب پیش بینی شده است و مردم هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

 

انتهای پیام/ت

امدادرسانی در مناطق سیل زده شهرستان نیمروز

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.