کمک‌ رسانی سازمان مدیریت پسمانداصفهان به مناطق سیل‌زده

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: این سازمان اقدام به اعزام کمک های خود به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان کرده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید قاسمی معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر حسب وظیفه نوع دوستی و انسانی اقدام به اعزام کمک‌های خود به مناطق سیل زده در استان‌های لرستان و خوزستان کرده است.

وی ادامه داد: این سازمان با همکاری پیمانکاران خود با توجه به نیاز این مناطق به ماشین آلات کمک رسان سبک و سنگین، دو دستگاه خودروی وانت به استان لرستان و یک دستگاه بولدوزر به استان خوزستان اعزام کرده است.

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اضافه کرد: اعزام گروه‌های امدادرسان با محوریت معاونت خدمات شهری انجام شده و این گروه‌ها با استقرار در کمپ‌های تعیین شده تحت نظارت شهرداری‌های مناطق سیل زده در حال امدادرسانی به مردم هستند.

قاسمی اضافه کرد: علاوه بر حضور نیرو‌های امدادی و ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در مناطق سیل زده، کارکنان این سازمان هم بخشی از حقوق فروردین ماه خود را برای کمک به مردم سیل‌زده جنوب و غرب کشور اختصاص دادند.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان  به مناطق سیل زده

برچسب ها: سیل ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار