پاسخ قاطع ارتش سوریه به تروریست‌ها در شمال حماه

یگان‌های ارتش سوریه مراکز تجمع عناصر تروریستی وابسته به جبهه النصره را در حومه شمالی شهر حماه گلوله باران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از اقدام تروریست‌ها در نقض توافقنامه «ایجاد منطقه عاری از سلاح»، یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه امروز مراکز تجمع و محور‌های تردد تروریست‌های وابسته به جبهه النصره را در برخی از روستا‌ها و شهرک‌های اطراف جبل شحشبو در شمال حماه گلوله باران کرد.

منابع خبری اعلام کردند مراکز تجمع عناصر تروریستی جبهه النصره در روستا‌های شهرناز، شورلین، الکرکات و الصهریه در حومه جبل شحشبو هدف حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار گرفت.

پایگاه خبری «شام اف ام» هم گزارش داد جنگنده‌های ارتش سوریه امروز اهداف و مواضع عناصر تروریستی داعش را در اطراف بادیه السخنه در حومه شرقی حمص بمباران کردند. در این حملات تعدادی از تجهیزات نظامی تروریست‌ها منهدم شد.

همزمان با این حملات، درگیری‌های پراکنده‌ای میان ارتش و عناصر داعش در اطراف منطقه السخنه رخ داد.

جنگنده‌های ارتش سوریه روز یکشنبه مواضع و اهداف ترویست‌های جبهه النصره را در حومه شهر حماه بمباران کردند.

یگان‌های ارتش سوریه روز شنبه نیز مواضع عناصر جبهه النصره را در دو روستای الشعره و الصیادی در جنوب شرق ادلب گلوله‌باران کردند.

یک منبع نظامی ارتش سوریه روز شنبه گفت دست کم ۱۲ سرباز در درگیری‌های شدید صبح روز شنبه با عناصر وابسته به هیئت تحریر الشام در محور غربی شهر حلب کشته شدند.

این منبع گفت درگیری‌های شدیدی دیروز میان یگان‌های ارتش سوریه و عناصر هیئت تحریر الشام (جبهه النصره) در غرب شهر حلب در گرفت.

درگیری شدید پس از آن آغاز شد که عناصر وابسته به تحریر الشام به مواضع نیرو‌های ارتش سوریه در محور الراشدین در غرب حلب حمله کردند.

این منبع نظامی افزود نیرو‌های ارتش سوریه توانستند حمله تروریست‌های تحریر الشام را دفع کنند، اما براثر درگیری شدید میان طرفین دست کم ۱۲ نظامی سوری کشته و ده‌ها تن از تروریست‌های مهاجم نیز کشته و یا زخمی شدند.

همزمان با حمله نافرجام تروریست‌های تحریر الشام به محور غربی شهر حلب، مناطق مسکونی در غرب حلب از جمله محله‌های الحمدانیه و حلب جدید هدف حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی قرار گرفت که خسارت‌های زیادی به اموال عمومی و شخصی ساکنان غیرنظامی این مناطق وارد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
باس از ارتش کارکشته و آبدیده سوریه به عنوان متخصصین ضد داعش در کشورایی که داعش توشون نفوذ کرده استفاده کنن
آخرین اخبار