نماینده ساوه و زرندیه؛

ترمیم جاده قدیم تهران- ساوه به زودی پایان می‌یابد

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس از پایان ترمیم جاده قدیم تهران- ساوه خبرداد.

ترمیم جاده قدیم تهران- ساوه به زودی پایان می‌یایبدمنصوری نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در بحث روکش و ترمیم جاده قدیم تهران به ساوه، تنها مسیر باقی مانده بین شهر‌های زاویه و پرندک است که آن هم بزودی انجام میشود.

 منصوری با اشاره به بهسازی و آسفالت و روکش محور‌های مواصلاتی شهرستان زرندیه افزود: ۱۲ کیلومتر از محور اختراباد که راه مواصلاتی مردم شهرستان زرندیه به استان البرز است اسفالت شده و ۵ کیلومتر باقی مانده هم با انتخاب پیمانکار بزودی اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در مورد دو پروژه دوبانده کردن محور قدیم مامونیه به ساوه و دوبانده کردن محور مامونیه به اتوبان با کمبود نفدینگی مواجه هستیم که با برطرف شدن این موضوع بزودی کار‌های این دو محور هم انجام می‌شود.

نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خبر خوب هم برای مردم شهر خشکرود این است که ۶ کیلومتر دیگر از این محور انجام شده و آسفالت و روکش آن هم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: د ترمیم و لگه گیری جاده‌های بخش خرقان هم به محض اینکه هوا رو به گرمی برود آغاز خواهد شد و امیدواریم باتوجه به کمبود نقدینگی و با حمایت فرماندار و استاندار محترم این عملیات عمرانی بزودی به انجام برسد.

انتهای پیام / ج

سخنان نماینده ساوه و زرندیه در باره محور‌های این ۲ شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.