رئیس اداره میراث فرهنگی سمنان خبرداد؛

رشد۹۲ درصدی اقامت مسافران در سمنان

دوست محمدی گفت: استان سمنان با ۳۷ درصد رشد اقامت مسافران در نوروز ۹۸ در سطح کشور پیشتاز بوده و شهرستان سمنان نیز با ۹۲ درصد رشد، پیشرفت چشمگیری در اقامت مسافران در سمنان داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دوست محمدی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار سمنان و ستاد خدمات سفر سمنان  با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف در نوروز ۹۸ در سمنان گفت: استان سمنان با ۳۷ درصد رشد اقامت مسافران در نوروز ۹۸ در سطح کشور پیشتاز بوده و شهرستان سمنان نیز با ۹۲ درصد رشد، پیشرفت چشمگیری در اقامت مسافران در سمنان داشته است.

وی  در این جلسه با اشاره به افزایش بازدید مسافران از اماکن و بنا‌های گردشگری در سمنان اظهار داشت: در نوروز ۹۸ بیش از ۹ هزار و سیصد نفر از بنا‌های تاریخی سمنان بازدید داشته اند که این تعداد بازدید نشان از رشد ۵۰ درصدی از این حوزه داشته است.

دوستمحمدی با ابراز رضایت از افزایش بازدید مسافران از موزه‌ها در سمنان بیان داشت: بیش از ۱۱ هزار نفر در نوروز امسال از موزه‌های سمنان بازدید داشته اند که منجر به رشد ۳۰ درصدی بازدید مسافران از موزه‌های سمنان شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی سمنان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی در نوروز ۹۸ در سمنان گفت: ۲۸ برنامه نوروزگاهی در مدت ۱۰۶ ساعت و ۲ برنامه بازی‌های بومی محلی در شهرستان سمنان اجرا شد.

انتهای پیام / گ 

جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار سمنان و ستاد خدمات سفر برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار