فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی با کمک اصلاحات بر سرکار آمد/ اصلاح طلبان به دنبال جدایی خود ازدولت هستند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از شخص روحانی خواستار پاسخگویی آنان درباره عملکرد دولت شد.

همه می دانند که دولت با کمک اصلاحات بر سرکار آمد/ اصلاح طلبان به دنبال جدایی راه خود از دولت هستندلطف‌الله فروزنده، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به انتقادهای اخیر اصلاح‌طلبان از عملکرد روحانی و  فرار روبه جلو این جریان گفت: به نظر می‌رسد اصلاح طلبان به دنبال جدایی راه خود از دولت هستند و علت آن‌ها هزینه‌های متحمل شده به این جریان و کاهش محبوبیت اجتماعی دولت است.

وی افزود: طبیعی است که اصلاح‌طلبان قبل از این کاهش محبوبیت سوار بر موج شدند و الان هم قصد همین کار را دارند و نمی‌خواهند هزینه‌های دولت را پرداخت کنند، در حالی که همه می‌دانند که این دولت و شخص آقای روحانی با حمایت اصلاحات بر روی کار آمده و آن‌ها باید پاسخگو این مسئله باشند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: از طرفی دولت باید پاسخگو مردم باشد چراکه آن‌ها در حوزه اقتصادی و برجام به مردم قول‌هایی دادند که باید آن‌ها را عملی کنند و جوابگو باشند که این مسئله فقط مختص اعتدالیون نیست و اصلاح‌طلبان هم باید جواب دهند.

فروزنده در پایان با اشاره به نقش اصلاح‌طلبان در دولت گفت: شش سال است که مملکت را در اختیار دارند و باید پاسخگو هزینه‌ها باشند، اینکه فرار روبه جلو داشته باشند و خود از دولت انتقاد کنند، قابل قبول نیست، آن‌ها باید دلیل عدم حل مشکلات  را روشن کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
من اصلا از اصلاحات خوشم نمياد مگه چه گلي به سرمون زدن
آخرین اخبار