۲۵۰۰کانکس برای اسکان سیل زدگان در خوزستان نیاز است

مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت:در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ کانکس برای اسکان مردم سیل زده خوزستان نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام والمسلمین سرخه ویس مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران ، با اشاره به بازدید از عنافچه و شعیبیه شوشتر اظهار داشت: میزان آبگرفتگی در گوریه تا اندازه‌ای فروکش کرده، اما شرایط سیلاب در شعیبیه هنوز تردد را سخت کرده است.

وی با اشاره به تلاش و همت همه دستگاه‌های خدمات رسان افزود:، اما هنوز ضعف‌هایی وجود دارد و مردم از آینده بیم دارند؛ اینکه بعد از سیلاب چه می‌شود و بلاتکلیف هستند جزو نگرانی آنهاست.

مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با اشاره به ایجاد انگیزه در مردم و تبلور سیلاب مهربانی آن‌ها در کمک به سیل زدگان تصریح کرد: باید امید به آینده را در مردم سیل زده تقویت کنیم.

سرخه ویس انتقاد کرد: در برخی نقاط ضعف‌های موجود ناشی از شدت گستره سختی‌ها و سیلاب است، ولی مردم و گروه‌های جهادی همه پای کار هستند و منازل خود را به اردوگاه تبدیل کرده اند.

وی عنوان کرد: در برخی از روستا‌ها میزان خسارت‌های وارده زیاد است و بیش از ۱۵ روز سیلاب در آن‌ها جریان دارد.

مسئول فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ کانکس برای اسکان مردم سیل زده خوزستان نیاز است، یادآور شد: بسیاری از روستا‌ها زیرساخت‌های خود را از دست داده اند و بازسازی این منازل مدت زمان زیادی نیاز دارد، بنابراین باید برای اهالی این روستا‌ها کانکس تهیه شود.

سرخه ویس در پایان با اشاره به زمان بر بودن تخلیه آب‌های وارد شده به مناطق عنوان کرد: یکی دیگر از نیاز‌های ضروری مردم منطقه شعیبیه علوفه دام است که به شدت آن‌ها را تحت فشار قرار داده و باید فکری به حال دام‌های مردم کرد.

 انتهای پیام /ا 

 تخلیه آب‌های وارد شده به مناطق سیل زده زمان بر است 

برچسب ها: سپاه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.