۲ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در مشهد افتتاح شد

۲ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد روز دوشنبه در شهرک رسالت مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم گفت: این ستاد بیش از ۴۵ هزار طرح در سراسر کشور با سرمایه گذاری ۴۲۰ هزار میلیارد ریال و اشغالزایی چهار هزار نفر در دست اجرا دارد.

محمد مخبر افزود: این طرح‌ها با همکاری مردم اجرا شده که سبب اشتغال و توسعه به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته می‌شود.
وی اظهار داشت: عمده اعتبارات این طرح‌ها توسط مردم و با خلاقیت و استعداد آنان شکل گرفته که سبب سرعت در اجرای آن‌ها شده است.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اشتغالزایی جوانان گفت: سال گذشته حدود ۸۱ هزار شغل برای جویندگان کار توسط این ستاد ایجاد شد که حدود ۴۰ هزار شغل به صورت مستقیم بوده است.

مخبر افزود: امسال برای جویندگان کار در کشور ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در نظر گرفته شده که حدود ۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم خواهد بود.

وی اظهار داشت: اولویت اجرای این طرح‌ها بیشتر در استان‌های سیل زده خواهد بود.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که در مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و مایحتاج اولیه مردم را فراهم و دراختیار آنان قرار داد.

مخبر افزود: همچنین تحویل ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی در استان‌های درگیر سیل آغاز شده است.

وی اظهار داشت: این ستاد حدود هشت هزار میلیارد ریال برای مناطق درگیر سیل در کشور هزینه یا تعهد کرده که نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن کمک بلاعوض شامل لوازم خانگی بوده که توزیع شده است.

مدیر عامل بنیاد برکت نیز در این مراسم با اشاره به ساخت ۲ هزار مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد در مشهد گفت: چهار هزار واحد ارزان قیمت برای اقشار کم در آمد در کشور در حال ساخت است.

سعید جعفری افزود: همزمان با افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در مشهد، ۲۹ طرح دیگر نیز در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، آبرسانی و امدادی در شهر‌های مشهد، خواف، کلات، داورزن، فریمان و بجستان با هزینه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/  ا 

چهار هزار واحد ارزان قیمت برای اقشار کم در آمد در کشور

برچسب ها: مسکن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.