دبیرکل انصارالله: مردم یمن بر رهایی از سلطه آمریکا اصرار دارند

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنانی تاکید کرد مردم یمن برای رسیدن به پیروزی و رهایی از سلطه آمریکا پافشاری می‌کنند. 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصار الله یمن در مصاحبه‌ای تلویزیونی تاکید کرد شهادت شهید صماد (رئیس پیشین شورای عالی سیاسی یمن) اگر چه حادثه دردناکی بود، اما این اتفاق عامل مهمی در تقویت مقاومت و جانفشانی‌های ملت بوده است. مردم یمن برای رسیدن به پیروزی و رهایی از سلطه آمریکا پافشاری می‌کنند. 

او افزود: برای پنجمین سال متوالی حضور گسترده مردم در میدان، تعبیری از مواضع قهرمانانه و پایداری یک ملت است که این اتفاقات از مردم یمن چندان عجیب نیست. مقاومت مردم یمن در پنجمین سال تجاوز، پیروزی ملت ما و شکست متجاوزان تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین با بیان اینکه مدت زمان تجاوز هیچ تاثیری بر ثبات و پایداری مردم یمن ندارد، افزود کشور‌های متجاوز به مرحله‌ای رسیده اند که دیگر چشم اندازی در برابر خود نمی‌بینند. کشور‌های متجاوز در مشکلات یمن نقش دارند و مشکلات هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

دبیر کل انصارالله اعلام کرد کشور‌های متجاوز هیچ گاه به طور جدی وارد گفتگو‌ها برای حل مشکل یمن نشده اند ضمن اینکه هم متجاوزان و هم مزدورانشان جهت فرار از اجرای توافق سوئد تلاش می‌کنند.

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه گفت آمریکا به تداوم جنگ در یمن تمایل دارد و در این زمینه پوشش سیاسی لازم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار