نقش مهم سامانه های هوشمند مبارزه با سرمازدگی در کاهش خسارات

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: نصب و استفاده از سامانه‌های هوشمند مبارزه با سرمازدگی نقش مهمی در کاهش خسارات احتمالی دارد.

نصب و استفاده از سامانه‌های هوشمند مبارزه با سرمازدگی نقش مهمی در کاهش خسارات احتمالی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی شب گذشته در بازدید از باغات و اراضی زراعی شهرستان ارومیه که تا بامداد  امروز نیز ادامه داشت گفت: به لحاظ پیش بینی‌های کارشناسان هواشناسی استان، توده هوای سرد تا چهارشنبه هفته جاری در استان فعال خواهد بود و بر اساس توصیه‌های کارشناسان کشاورزی و هواشناسی ضروری است باغداران و کشاورزان این منطقه در ساعات بحرانی دما در نیمه شب تمهیدات لازم را انجام نمایند.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: نصب و استفاده از سامانه‌های هوشمند مبارزه با سرمازدگی، نقش مهمی در کاهش خسارات احتمالی داشته و از طراحی ساخت و نصب این تجهیزات بومی تولید شده در استان حمایت‌های لازم انجام می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده، اکیپ های تعیین خسارت سازمان جهاد کشاورزی، در مناطق مختلف استان در حال برآورد خسارات احتمالی به باغات و مزارع کشاورزی می‌باشند.
 
جلیلی افزود: تمامی بخش‌های مختلف سازمانی به صورت آماده باش کامل در مواجهه با بحران سرمازدگی و سایر مخاطرات بوده و ارائه تمهیدات پیشگیرانه به روش‌های فعال و غیر فعال در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/م
 

بازدید رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی  از باغات ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.