مبادله ۲۳۶ میلیون و ۶۷۱ هزار سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: فروردین ماه امسال تعداد ۲۳۶ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۱۳۷ سهم در بورس همدان مبادله شد.

مبادله ۲۳۶ میلیون و ۶۷۱ هزار سهم در بورس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صمدی،مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: فروردین ماه امسال تعداد ۲۳۶ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۱۳۷ سهم متعلق به ۴۲۴ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

وی ارزش سهام مبادله شده را ۷۱۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۸۲۹ ریال عنوان و اضافه کرد: از این میزان ۵۴ درصد مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

صمدی ادامه داد بر این اساس و با توجه به ۱۶ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در فروردین ماه، متوسط ارزش داد و ستد روزانه ۴۴ میلیارد و ۴۹۷ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۲۳۹ ریال بوده که نسبت به اسفند ماه ۶ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در فروردین ماه ۱۳۲ کد معاملاتی جدید ایجاد شد بیان کرد: در فروردین ماه شرکت‌های باما، تأمین ماسه ریخته گری و بانک تجارت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه ای همدان افزود: شاخص کل قیمت در پایان فروردین ماه معادل ۲۰۴ هزار و ۳۷۵ واحد بود که نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۲۵ هزار و ۷۱۶ واحد افزایش یافت.

انتهای پیام/ ش

ایجاد ۱۳۲ کد معاملاتی جدید در فروردین ماه

 

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.