در نشست خبری امضای تفاهمنامه سامانه الوپست مطرح شد؛

نعمتی: با اجرایی شدن الوپست چرخه خدمات پست در کشور تکمیل می‌شود/ نائبی: اجرای این طرح در ۴ ماه نشان‌دهنده توان بالای کشور در این حوزه است

نعمتی: با اجرایی شدن الوپست چرخه خدمات پست در کشور تکمیل می‌شود/ نائبی: اجرای این طرح در ۴ ماه نشان‌دهنده از توان بالای کشور در این حوزه است


مدیرعامل شرکت ملی پست و مدیرعامل شرکت الوپیک در یک نشست خبری جزئیات سامانه جدید الوپست را شرح دادند.


به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری مراسم عقد قرارداد و رونمایی سرویس جدید الوپست، با ابراز خرسندی از استفاده شرکت پست از توانایی‌های بخش خصوصی گفت: ما در دوره جدید توانستیم از توان جوانان کشور در حوزه‌های تخصصی استفاده کنیم.

نعمتی در خصوص تفاهم‌نامه اخیر با شرکت الوپیک گفت: در همین راستا از ۵-۶ ماه گذشته همکاری با شرکت الوپیک آغاز شد و الآن یکی از بهترین سرویس‌های پستی با همکاری بخش خصوصی به مردم ارائه می‌شود‌.

وی در توضیح این سرویس جدید شرکت ملی پست اظهار داشت: شهروندان می‌توانند از محل حضور خود برای ارسال بسته‌های پستی به همه نقاط کشور و سایر کشور‌های جهان اقدام کنند. با ارائه این سرویس جدید چرخه خدمات پستی در کشور تکمیل می‌شود  که این گام بلندی است. هدف ما این است که این گام بلند نهایت اقدامات شرکت ملی پست نباشد و در آینده گام‌های بلندتری برداشته شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه افزود: این تفاهم‌نامه که میان شرکت ملی پست و شرکت الوپیک منعقد شده است منحصر بفرد نیست و ما این آمادگی را داریم که با سایر بخش‌ها و بقیه شرکت‌های خصوصی نیز همکاری‌ها ادامه داشته باشد و در واقع این تفاهم‌نامه به گونه‌ای تنظیم شده است که امکان همکاری سایر بخش‌ها و شرکت‌ها را دارد. مدیرعامل شرکت ملی پست با تأکید بر امن بودن این سرویس جدید اظهار داشت: اپلیکیشن طراحی شده توسط افراد فنی در شرکت الوپیک به گونه‌ای است که من این نوید را می‌دهم که خدماتی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شود کاملاً ایمن بوده و همه موارد امنیتی در آن لحاظ شده باشد.

نعمتی: با اجرایی شدن الوپست چرخه خدمات پست در کشور تکمیل می‌شود/ نائبی: اجرای این طرح در ۴ ماه نشان‌دهنده توان بالای کشور در این حوزه است

در ادامه این نشست مهدی نائبی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت الوپیک با اشاره به مدت کوتاه انجام این طرح گفت: انجام این کار ظرف ۴ ماه یک اقدام کم‌نظیر بود و کمک زیادی به استارت‌آپ ما کرد. نرم‌افزار الوپیک بخش‌های مختلفی مانند سفارش غذا، تاکسی، وانت و پیک دارداما در این مدت بیش از همه از سرویس الوپست استقبال شد و این سرویس تحول بزرگی محسوب می‌شود.

نائبی با اشاره به سرویس‌های مشابه در سایر کشور‌های جهان اظهار داشت: چنین سرویسی در گذشته در کشور فرانسه وجود داشت که این اتفاق ظرف ۲ سال در آن کشور افتاد و اجرای آن در مدت ۴ ماه در ایران نشان می‌دهد که ما چیزی از آن‌ها کم نداریم و اگر دو طرف بخواهند می‌توان اقدامات بزرگی مانند این سرویس را اجرایی کرد.

وی در ادامه افزود: اپلیکیشن الوپیک را بیشتر به عنوان یک سرویس پیکی می‌شناسند اما ما به دنبال این هستیم که نرم‌افزاری را ارائه دهیم که همه نیاز‌های مردم در آن برآورده شود. برنامه ما این است که در هر ۳ ماه یک سرویس جدید ارائه کنیم و به یک سوپر اپ تبدیل شویم که مردم هر چه بخواهند در آن باشد.

مدیرعامل شرکت الوپیک در پایان تأکید کرد: شرکت الوپیک کمتر از ۳ سال است که تأسیس شده و همکاری یک شرکت با سابقه ۳ ساله با شرکتی که سابقه‌ای بیش از ۱۰۰ سال دارد نشان می‌دهد که این اقدام تا چه حد بزرگ و با ارزش است.


بیشتر بخوانید: تفاهم‌نامه سامانه الوپست امضا شد


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار