هزینه ۲۱ میلیارد ریالی برای زیرساخت‌های گردشگری مشگین شهر

مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان اردبیل گفت:در سال گذشته ۲۱ میلیارد ریال اعتبار برای زیرساخت‌ها و توسعه گردشگری شهرستان مشگین شهر هزینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص اعتبارات هزینه شده برای زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان مشکین شهر گفت: در سال ۹۷ توانستیم برای حال رفاه عموم مردم به خصوص گردشگران مبلغ ۲۱ میلیارد ریال هزینه کنیم.

وی تصریح کرد: این اعتبار در شهرستان مشکین شهر برای راه دسترسی مسیر روستای گردشگری خیاوچای به میرک، احداث سرویس‌های بهداشتی، راه دسترسی برای آبدرمانی قینرچه و زیرساخت‌های برق رسانی، آب رسانی به آب درمانی قطور سویی هزینه شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص برنامه ریزی و توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل اضافه کرد: برنامه ریزی و توسعه صنعت گردشگری و اکوتوریسم موضوع مهمی است که طرف‌های متفاوتی در آن وجود دارد، برقرار کردن تعادل بین نیاز‌های هر طرف و برنامه ریزی توسعه اقتصادی پایدار برای گردشگری و اکوتوریسم محلی یک وظیفه بسیار مهم می‌باشد که به دنبال تصریع این موضوع در استان اردبیل هستیم.

فلاحی بیان کرد: صنعت گردشگری یکی از منابع مهم تولید، درآمد، اشتغال و ایجاد زیر ساخت‌ها برای نیل به توسعه پایدار بشمار می‌آید که اداره کل میراث از این هدف دور نخواهد ماند و برای صنعت گردشگری پایدار در استان اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.

انتهای پیام/ح

توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.