کشف یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق خبر داد.

کشف یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان کالا و ارز قصد دارند از شهر‌های غربی کشور از طریق محور‌های استان همدان مقادیری سیگار خارجی را با یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ به تهران منتقل کنند، کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی و تعامل با کارکنان انتظامی استان کردستان مسیر تردد خودرو شناسایی و ۲ گروه از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان و کردستان به صورت تلفیقی برای متوقف کردن خودرو به شهرستان ملایر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر‌های فرعی در نهایت خودرو نیسان آبی رنگ که توسط یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای اسکورت می‌شد شناسایی شد که با تعقیب آن ها، خودرو‌ها وارد استان مرکزی شدند.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی، ۲ گروه از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان و کردستان به صورت تلفیقی به استان مرکزی وارد و پس از اعلام شماره خودرو‌ها و مسیر تردد قاچاقچیان در ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته خودرو نیسان آبی رنگ با همکاری کارکنان انتظامی استان مرکزی متوقف شد.

کامرانی صالح تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، ۱۷۰ کارتن شامل یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به این که راننده وانت نیسان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ش

کشف سیگار قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.