تصویر قاب‌‌ گوشی‌های بعدی اپل فاش شد

به تازگی تصاویر جدیدی از قاب گوشی بعدی اپل در سایت Weibo منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای درباره آن به ما می‌دهد.

تصاویر قاب‌‌ گوشی بعدی اپل فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیدواریم شما با این مسئله که گوشی در دست تری گو، مدیر عامل Foxconn، گوشی جدید اپل نبوده است، کنار آمده باشید. اما امروز اطلاعات جدیدی فاش شده است که نور امید را درباره یافتن مشخصات و ویژگی‌های گوشی آینده اپل در دل ما روشن کرده است. امروز یکی از کاربران Weibo تصاویری را در فضای مجازی منتشر کرده است که گفته می‌شود قالب‌هایی هستند که شرکت ‌های شخص ثالث برای ساخت قاب‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ Max از آن‌ها استفاده خواهند کرد.

پس از بررسی تصاویر فاش شده ما متوجه می‌شویم که در پشت هر دو گوشی یک ماژول دوربین مربع شکل قرار خواهد گرفت که میزبان ۳ لنز مختلف با کارایی‌های متفاوت است. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۱۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور ToF می‌شوند. این سنسور بیشتر در قابلیت واقعیت افزوده و Face ID مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اوایل امسال شایعه‌ای در ژاپن پخش شد که طبق آن اپل در صفحه نمایش گوشی بعدی خود از پنل OLED استفاده خواهد کرد و این در حالی است که اندازه آن‌ها به ترتیب ۶.۵ و ۶.۱ خواهد بود. البته یکی از آنالیزگرهای قابل اعتماد محصولات اپل می‌گوید که برای دو گوشی آینده این شرکت باید همان اندازه‌ای را برای صفحه نمایش انتظار داشته باشیم که در گوشی‌ها سال ۲۰۱۸ دیده‌ایم. این به معنای آن است که باید اندازه آیفون 11 max، آیفون XR (2019) به ترتیب ۶.۴ اینچ، ۵.۸ اینچ و ۶.۱ اینچ باشد.

یکی از مسائلی که ما از تصاویر قاب های منتشر شده متوجه نمی‌شویم این است که آیا در آن‌ها از پورت USB-C استفاده می‌شود یا نمی‌شود. البته یکی از آنالیزگرها گفته است که اپل تا سال بعد نیز از پورت‌های لایتنینگ در محصولات خود استفاده خواهد کرد.

اما چیزی که می‌توان از این قالب‌ها دریافت کرد یکی از قابلیت ‌های گوشی‌های اپل است که به کاربر اجازه می‌دهد نه تنها در زیر آب از گوشی‌ خود استفاده کنند بلکه می‌توانند با آن عکس بگیرند. با وجود این قابلیت می‌توان تصاویر بسیار خوبی با نور مناسب در زیر آب گرفت. بدون آن تصویرهای گرفته شده تار و کم نور خواهند بود. قاعدتاً سه گوشی‌ جدید آیفون باید طبق رسم همیشگی اپل در ماه سپتامبر رونمایی شوند. در ادامه تصاویر منتشر شده از قاب این گوشی را مشاهده می‌کنید:

تصاویر قاب‌‌ گوشی بعدی اپل فاش شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: تولید iPhone 8s با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی در سال ۲۰۲۰


انتهای پیام/

تصاویر قاب‌های جدید اپل منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار