۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۴ اردیبهشت)

جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته نشان می‌دهد که گوشی هوشمند گلکسی A50 از نگاه طرفداران موفق بوده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (4 اردیبهشت)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم از سال ۲۰۱۹ نیز در حال تمام شدن است. در این هفته نام‌های جدیدی به چشم نمی‌خورد و به همین دلیل ما شاهد تغییر آنچنانی در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌ها نیستیم. درست است که تغییر زیادی در این فهرست نداشتیم، اما باید متذکر شویم که گوشی گلکسی A50 تخت پادشاهی خود را این هفته از گلکسی A80 پس گرفت و اکنون در صدر فهرست جای گرفته است.

در دو جایگاه بعدی دو گوشی چینی قرار دارند. گوشی هوآوی P30 پرو در مقام سوم قرار دارد. اگر به خاطر داشته باشید این دستگاه هوشمند در فهرست هفته پیش نیز در این جایگاه قرار داشت، پس موقعیت برای او بدون تغییر مانده است. این مسئله هم برای او خوب است و هم می‌تواند بد باشد. از این جهت خوب است که هنوز در فهرست محبوب‌ترین‌ها مقام سوم را دارد و پسرفت نکرده است و از این جهت بد است که پیشرفتی نیز نداشته است.

در مقام چهارم گوشی ردمی نوت ۷ قرار دارد که توانسته است از رقیب کره‌ای خود یعنی گلکسی A70 جلو بزند. گلکسی A70 در فهرست هفته گذشته در مقام چهارم قرار داشت، اما الان روی صندلی پنجم نشسته است. سه گوشی هوآوی P30 lite، ردمی نوت ۷ پرو و چهارمین عضو خانواده A یعنی گلکسی A30 به ترتیب در جایگاه‌های ششم، هفتم و هشتم قرار دارند.

در دو جایگاه آخر تنها اتفاقی که افتاده است جابه‌جایی دو گوشی هوشمندی است که در هفته پیش نیز در مقام‌های نهم و دهم بودند. هم اکنون گلکسی +S10 در جایگاه نهم نشسته است؛ و در جایگاه آخر یکی از گوشی‌های هوآوی به نام P30 قرار دارد که برادران آن نیز در این فهرست حضور دارند. این گوشی هفته گذشته در مقام نهم قرار داشت.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (4 اردیبهشت)۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (4 اردیبهشت)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (4 اردیبهشت)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (4 اردیبهشت)


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ فروردین)


انتهای پیام/

گوشی‌های پرطرفدار هفته

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار