منچستر یونایتد در فصل بعد چه بازیکنانی حذب می‌کند؟

پس از کسب نتایج ضعیف شیاطین سرخ در چندبازی اخیر، شایعات زیادی مبنی بر ورودی‌ها و خروجی‌های فصل بعد تیم شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اونینگ نیوز، لیستی از بازیکنان حال حاضر تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس مبنی بر خروج و ماندن بازیکنان این تیم در فصل آینده، مورد نظرسنجی هواداران شیاطین سرخ قرارگرفت.

در این نظرسنجی، طرفداران منچستر به ترتیب خواهان خروج متئو دارمیان، الکسیس سانچز، اشلی یانگ، اشلی یانگ، فیل جونز، خوآن ماتا، نمانیا ماتیچ و اریک بایلی شدند.

از طرفی تلگراف دیگر رسانه انگلیسی گزارش داده که دیوید دخیا، پل پوگبا و روملو لوکاکو در صورتی که منچستریونایتد نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد را کسب کند، این ۳بازیکن از جمع شیاطین سرخ خارج خواهند شد.

اما بعد از شکست دور از انتطار منچستر یونایتد مقابل تیم قوتبال اورتون انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک، گری نویل کاپیتان سابق این باشگاه در مصاحبه‌ای با گلایه از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان منچستر تلاش نمی‌کنند و تعهد ندارند و اگر بازیکنی متعهد نباشد باید باشگاه را ترک کند.

اما تیم فوتبال منچستریونایتد در ادامه رقابت‌های لیگ جزیره، به ترتیب مقابل منچستر سیتی، چلسی، هادرزفیلد و کاردیف قرارخواهد گرفت و هواداران این تیم در انتظار اند تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده مرحمی بر فصل شوم آن‌ها شود و با حضور در این رقابت‌ها در فصل آینده بتوانند شاهد حضور بازیکنان پرتلاش و بزرگ در اولدترافورد باشند.


بیشتر بخوانید:

اعتراف مقامات منچستریونایتد به یک اشتباه بزرگ در نقل و انتقال بازیکنان

منچستر یونایتد قیمت رشفورد را اعلام کرد

گران‌ترین و ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه منچستر یونایتد انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار