نماینده ولی‌فقیه در استان قم مطرح کرد؛

متدینین نسبت به منکر نباید بی تفاوت باشند

آیت‌الله سعیدی گفت: یکی از تأثیرات عملکرد آمران به معروف این است که اهل منکر متوجه خواهند شد که متدینین بی‌خیال امر به معروف و نهی از منکر نشده‌اند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد در سخنانی گفت: در اجرای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر مراحل مختلفی وجود دارد که نتیجه در مرحله آخر محقق می‌شود.

وی عمل به فریضه امر به معروف را نشان از بی‌تفاوت نبودن متدینین نسبت به منکر دانست و اضافه کرد: یکی از تأثیرات عملکرد آمران به معروف این است که اهل منکر متوجه خواهند شد که متدینین بی‌خیال امربه‌معروف و نهی از منکر نشده‌اند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) خاطرنشان کرد: هر چند امر به معروف و نهی از منکر در ظاهر تأثیری هم نداشته باشد، اما متدینین نباید احساس کنند که ارتکاب منکرات عادی شده است بلکه باید بدانند که با منکر برخورد می‌شود.

وی گفت: اینکه خداوند متعال برای یک پیامبر ۹۵۰ سال عمر اختصاص می‌دهد، اما در نهایت تعداد کمی به دعوت ایشان لبیک می‌گویند و اینکه بعد از پیامبر اسلام (ص) مردم از راه حق دور می‌شوند اثبات می‌کند که همه ما مأمور به وظیفه هستیم و باید به رسالت خود عمل کنیم.

انتهای پیام/الف

امر به معروف نشان از بی‌تفاوت نبودن متدینین نسبت به منکر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار