دانش آموزان مناطق سیل‌زده لرستان تحت پوشش آموزش الکترونیکی قرار می گیرند

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور جبران عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان مناطق سیل‌زده لرستان، همه این دانش آموزان زیر پوشش آموزش الکترونیکی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علی اشرف حیدری، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور جبران عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان مناطق سیل‌زده لرستان، همه این دانش آموزان زیر پوشش آموزش الکترونیکی قرار می‌گیرند.

حیدری افزود: به منظور کاستن آلام هم استانی‌های آسیب دیده از سیل و کمک به جبران عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان مقاطع متوسطه دوره اول و دوم و تمام دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی و راه دور، دانش آموزان این مناطق زیر پوشش آموزش الکترونیکی قرار می‌گیرند.

وی گفت: در اجرای این طرح دانش آموزان با مراجعه به سایت sch۱۲۵.ir می‌توانند از محتوای آموزشی موجود به صورت آنلاین بهره‌مند شوند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: دانش آموزان همچنین می‌توانند با نصب اپلیکیشن موجود در پروتال سامانه ذکر شده از این طرح استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

قرار گرفتن دانش آموزان مناطق سیل‌زده لرستان زیر پوشش آموزش الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.