در سال گذشته؛

٤۹ خانواده مددجوی بوکانی صاحب خانه شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: در سال گذشته ٤۹ خانواده نیازمند تحت پوشش در این شهرستان صاحب مسکن شدند.

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با یادآوری اینکه یکی از مهمترین خدمات این نهاد، تهیه مسکن و سرپناه برای مددجویان است، گفت: در سال گذشته ٤۹ واحد مسکن به صورت خرید و احداث برای نیازمندان فاقد مسکن در این شهرستان تامین شده است که برای آن ۳۲میلیارد و ۵میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه خانوار‌های پر جمعیت فاقد مسکن، در اولویت بهره مندی از این تسهیلات هستند، افزود: در سال گذشته ۱۳۷ مورد مساعدت مالی برای تعمیرات و بهداشتی کردن مسکن مددجویان به میزان ۳میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال پرداخت شده و همچنین مبالغی برای اجرای سیستم لوله کشی گاز مسکن برخی از خانواده‌های مددجو، مساعدت شده است.

درویشی با بیان اینکه دریافت انشعابات شرکت‌های خدمات رسان همچون گاز، برق، و آب، برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رایگان است، اظهار داشت: در سال ۹۷، ٦۸ مورد معرفی به ادارات و شرکت‌های زیربط برای دریافت رایگان امتیازات، به وسیله این نهاد صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در پایان یادآور شد: پنج واحد مسکن روستایی با همکاری سپاه تحویل مددجویان مناطق محروم روستایی گردید و ۳۵ واحد دیگر نیز احداث می‌شود.

٦۰٦۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود ۷ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

بهره مندی مددجویان بوکانی از نعمت مسکن

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.