گم شدن دو جوان در ارتفاعات خرازان / پیدا شدن جوانان گم شده توسط اهالی کندج

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از گم شدن دو جوان در ارتفاعات خرازان خبرداد.

گم شدن دو جوان در ارتفاعات خرازانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از گم شدن دو جوان در کوه‌های روستای خرازان شهرستان تفرش خبرداد.

سرهنگ یوسفوند افزود: از ساعات اولیه شب گذشته با اعلام گم شدن ۲ جوان ۲۵ و ۳۰ ساله در کوه‌های اطراف روستای خرازان این شهرستان، تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام و جستجو برای یافتن این دو جوان ادامه دارد.

پیدا شدن جوانان گم شده توسط اهالی کندج

سرهنگ یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از پیدا شدن دو جوان گمشده در کوه‌های خرازان شهرستان تفرش خبرداد و گفت: خوشبختانه دو جوانی که در کوه‌های خرازان شهرستان گم شده بودند، صبح امروز توسط اهالی روستای کندج در محلی که پناه گرفته بودند، صحیح و سالم پیدا شدند.

بیستم بهمن سال ۱۳۹۴ هم یک جوان دانشجوی ۲۴ ساله که برای کوهنوردی راهی ارتفاعات خرازان شده بود بر اثر ناآشنا بودن با منطقه و برخورد با مه و کولاک در ارتفاع ۳ هزار متری خط‌الراس خرازان مسیر بازگشت را گم کرده و در حجم زیاد برف گرفتار سرما شده بود.

در نهایت این دانشجوی کوهنورد با رساندن خود به منطقه آنتن موبایل و تماس با ۱۱۵ وضعیت وخیم خود را گزارش می‌کند و گروه امداد و نجات کوهستان هلال احمر این فرد را پیدا کرده و بعد از انجام کمک‌های اولیه و تثبیت وی، او را به مرکز درمانی اعزام می‌کند.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.