رئیس سابق سیا: چه می‌شد اگر رئیس‌جمهوری داشتیم که در اجرای عدالت کارشکنی نمی‌کرد؟

در پی انتشار گزارش رابرت مولر، «جان برنان» رئیس سابق سازمان سیا هم به انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت.

رئیس سابق سیا: چه می‌شد اگر رئیس‌جمهوری داشتیم که در اجرای عدالت کارشکنی نمی‌کرد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، جان برنان، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز گذشته (سه شنبه) در حساب توییتر خود به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت.

وی در توییتر خود نوشت: فقط تصور کنید چه می‌شد اگر ما رئیس جمهوری داشتیم که در وحشت مداوم از اینکه به عنوان یک شیاد شناخته شود، زندگی نمی‌کرد. رئیس جمهوری که برای باقی ماندن در عرصه سیاست در اجرای عدالت کارشکنی نمی‌کرد. رئیس جمهوری که هوش و اعتبار داشت و با استفاده از مهارت‌های ریاست جمهوری می‌توانست با چالش‌های مهم آمریکا مقابله کند.

جان برنان این توییت را به دنبال انتشار گزارش رابرت مولر، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد. در این گزارش، رابرت مولر به این نتیجه رسیده بود که هیچ تبانی میان تیم ترامپ و مقامات روس رخ نداده است. این درحالی است که در این گزارش ۱۰ مورد احتمالی از کارشکنی‌های دونالد ترامپ در اجرای عدالت فهرست بندی شده بود.

در پی انتشار این گزارش، تعدادی از دموکرات‌های آمریکا خواستار آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ شدند. دونالد ترامپ روز گذشته در توییتر خود به مسئله استیضاح شدنش واکنش نشان داد و نوشت: فقط جرم و جنایت‌های بزرگ است که منجر به استیضاح می‌شود. من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام (نه تبانی و نه کارشکنی)؛ بنابراین نمی‌توانید مرا استیضاح کنید. این دموکرات‌ها بودند که جرم‌هایی را مرتکب شدند، نه رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه شما!

انتشار گزارش مولر همچنین باعث شد محبوبیت دونالد ترامپ به پایین‌ترین سطح در ۲۰ ماه اخیر برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار