پاسخ خونین پسر تهرانی به مادر و خواهر اوکراین نشین

مرد جوان که به خاطر کینه قدیمی از یک دلارفروش، او را با شلیک ۵ گلوله به قتل رسانده بود، پس از دو سال پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از ۶ فروردین سال ۹۶ و با گزارش یک تصادف زنجیره‌ای در خیابان خارک در دستور تحقیق قرار گرفت. باحضور مأموران در محل مشخص شد راننده پرایدی که عامل این تصادف بوده با تهدید به خودزنی متواری شده و دیگر سرنشین خودرو که هدف گلوله‌های متعدد قرار گرفته حال وخیمی دارد.

مرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به کارآگاهان گفت: من در محدوده میدان فردوسی و چهارراه استانبول دلارفروشی می‌کنم. روز حادثه یک پراید مقابل من توقف کرد و راننده که خودش را مأمور معرفی کرد، از من خواست که سوار شوم. من که به رفتارش مشکوک شده بودم درخواست کارت شناسایی کردم، اما ناگهان او اسلحه کمری را از زیر لباسش بیرون آورد و تهدیدم کرد. وقتی فهمیدم قصد سرقت دارد، با او درگیر شدم و خودرو منحرف شد و با چند خودروی دیگر برخورد کرد. اسلحه از دستش افتاده بود، اما او ناگهان کلت دیگری را برداشت و به سمت من شلیک کرد.

مرد دلارفروش با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات جان باخت و پرونده به دادسرای امور جنایی (۲۷ تهران) ارسال شد.

همزمان با آغاز تحقیقات برای دستگیری متهم فراری مشخص شد دو دلارفروش دیگر نیز به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفتند. به این ترتیب با شناسایی چهره متهم از سوی مالباختگان، مخفیگاه او شناسایی و متهم دستگیر شد. وی در تحقیقات اولیه به قتل مرد دلارفروش و سرقت‌ها اعتراف کرد.

پرونده با صدور کیفرخواست، صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی و با حضور یک مستشار مورد رسیدگی قرار گرفت.

در آغاز جلسه، اولیای دم تقاضای قصاص کردند. سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد. مرد ۳۸ ساله که بسیار شکسته شده بود، گفت: من اتهام هایم را قبول دارم. مرد دلارفروش را کشتم، چون عامل بدبختی هایم بود. هفت ساله بودم که یک روز ناگهان مادر و خواهرم از خانه رفتند و دیگر خبری از آن‌ها نشد. بعد از یکی دو سال فهمیدیم آن‌ها با کمک این مرد به کشور اوکراین رفته‌اند. بعد از این اتفاق پدرم ورشکست و به خاطر بیماری زمین‌گیر شد. من هیچ پولی نداشتم که برای درمان پدرم کاری انجام دهم. به همین خاطر او در مقابل چشمانم جان داد. در همه این سال‌ها می‌خواستم این مرد را که عامل بدبختی هایم بود، پیدا کنم و او را بکشم. سرانجام هم اسلحه را خریدم و نقشه‌ام را عملی کردم.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم شایسته وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
etrigan
۰۳:۰۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
به من میگن مرد اگه من جاش بودم تا اوکراین میرفتم و مادرم و خواهرم رو هم تیر باروون میکردم. کثافت های آشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر گفته هاش حقيقت داشته باشه ، افرين به شرفش ، چطور يك عده از خدا بي خبر تا دستشان به پولي ميرسه بخودشون اجازه هر گونه كاري را ميدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
دو دلار فروش دیگه چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
حقش بوده ک کشتتش.
مگه .هر کی پولدار شدر. باید هرکاری خواست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
دمش گرم خوب کاری کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
#نه به انتقام

دراینگونه موارد باید این افراد رو به خدا واگذار کرد و از خدا خواست که هیچ وقت باهات رو به رو نشن بعد ممکنه یکم زمان ببره و اذیت بشی اما یواش یواش با خودت کنار می یای تا جایی که حتی در اکثر موارد زبون به نفرین هم نداری
اما یک چیز قطعیه اونم اینکه محاله این دست افراد عواقب کارایی رو که
کردن نبینن
مالک همه کس و همه چیز فقط خداست
آخرین اخبار