تصاویر Nubia red magic 3 گوشی جدید ZTE منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند nubia red magic 3، محصول جدید شرکت ZTE منتشر شده است.

تصاویر nubia red magic 3 گوشی جدید ZTE منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان ZTE گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ این شرکت را با نام nubia Red Magic 3 برای رونمایی در تاریخ ۲۸ آوریل آماده می‌کنند، اما مثل همیشه نباید اطلاعاتی که پیش از رونمایی رسمی فاش می‌شوند را فراموش کنیم.

این گوشی جدید محصول ZTE که قرار است دنیای گوشی‌های گیمینگ را بیش از پیش متحول کند برای اولین بار در Spring LPL به بازدیدکنندگان و بازیکنان در فینال فروخته خواهد شد.

برای اولین بار چند تصویر از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تصاویر nubia red magic 3 گوشی جدید ZTE منتشر شد

تصاویر nubia red magic 3 گوشی جدید ZTE منتشر شد

 

تصاویر nubia red magic 3 گوشی جدید ZTE منتشر شد
کمی از ویژگی‌های گوشی nubia Red Magic 3 را در ادامه می‌خوانید. در داخل این گوشی انتظار می‌رود که از پردازنده Snapdragon 855 استفاده شود و این پردازنده قوی احتمالا با یک رم ۱۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. علاوه بر پردازنده قوی که برای یک گوشی‌ گیمینگ ضروری است، در این دستگاه از یک باتری بسیار خوب نیز استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در درون خود داشته باشد.

عرضه این گوشی در روز یکشنبه ۲۸ آوریل در پکن انجام خواهد شد. جزئیات مهم دیگر مانند قیمت و در دسترس بودن این گوشی در آینده نه چندان دور منتشر خواهد شد. گوشی‌های گیمینگ با داشتن رم و پرازنده قوی بهترین گزینه برای افرادی هستند که به بازی کردن با عناوین مخصوص گوشی علاقه‌مند هستند. در واقع می‌توان گفت ترکیب رم و پردازنده‌ای که در گوشی‌های گیمینگ استفاده می‌شود بیشتر و قوی‌تر از گوشی‌های معمولی است.


بیشتر بخوانید: استراتژی جدید سامسونگ با فروش بالای سری گلکسی A به ثمر نشست 


انتهای پیام/

منتشر شدن تصاویر گوشی‌ nubia red magic 3

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار