مدیرآموزش و پرورش بروجرد:

برگزاری همایش نکوداشت مهرداد اوستا در اردیبهشت ماه

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری همایش نکوداشت مهرداد اوستا پدرشعرانقلاب در بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد مهرافزون روز، مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: همزمان با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری همایش نکوداشت مهرداد اوستا پدرشعرانقلاب در بروجرد برگزار می‌شود.

مهرافزون روز اظهار داشت: به مناسبت بیست و نهمین سال در گذشت این استاد فرزانه همزمان با خجسته ایام گرامیداشت هفته معلم این همایش با حضور استاد دکترعبدالجبار کاکایی شاعر و پژوهشگر و همچنین دکترمحمدرضا روزبه شاعر و استاد ادبیات ایران برگزارخواهد شد.

وی بیان کرد: از پژوهشگران و علاقمندان دعوت می‌شود، مقالات خود را در هشت موضوع از جمله فراز و فرود تخیل شاعرانه در قصاید اوستا، همگرایی سبک خراسانی وعراقی در شعر اوستا، سبک شناسی نثر اوستا با تکیه بر کتاب تیرانا و تحلیل گفتمان سروده‌های انقلابی اوستا تا هفتم اردیبهشت به دبیرخانه همایش ارائه دهند.

مدیرآموزش وپرورش بروجرد با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اضافه کرد: دیداربا خانواده معظم شاهد، ایثارگران و پیشکسوتان امرتعلیم و تربیت، عیادت و دلجویی ازبیماران فرهنگی بستری درمراکر درمانی، حضور فرهنگیان و دانش آموزان درگلزار شهیدان و تجدید میثاق با آنان و دیدار با ائمه جمعه ازمهمترین برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در بروجرد است.

مهرافزون، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی ویژه فرهنگیان، تزئین مدارس، مراسم متمرکز تجلیل از معلمان نمونه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: همچنین درهفته بزرگداشت مقام معلم از ۱۲ معلم نمونه شهرستانی و استانی تجلیل می‌شود.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: تعمیق روحیه سپاسگزاری از معلم به عنوان عنصر موثر در تربیت مورد توجه جدی برنامه ریزان است و با درونی کردن و نشاندن باور برجان آحاد جامعه برای رسیدن به جایگاه به حق معلمان باید تلاش شود.

انتهای پیام/ ر

همایش نکوداشت مهرداد اوستا در بروجرد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.