حجت‌الاسلام کاویانی راد در جمع خبرنگاران:

کتاب‌های فرهنگ ایثار و شهادت در ۱۴۰۰ مدرسه پخش می‌شود

معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انتشارات ما در ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در حال توزیع است.

کتاب‌های فرهنگ ایثار و شهادت، در ۱۴۰۰ مدرسه شاهد پخش می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،، حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه‌های فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۸ اظهار کرد: برنامه‌های سال ۹۸ براساس راهبرد‌های گام دوم انقلاب خواهد بود.


بیشتر بخوانید؛ اعطای وام مسکن و اشتغال به ایثارگران آسیب دیده در حادثه سیل


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: جهت‌گیری برنامه‌ها به این سمت است که بتوانیم رویکرد‌هایی را که مقام معظم رهبری در بیانیه امسال و گام دوم مطرح کردند را پیاده سازی کنیم.

وی ادامه داد: ما باید به عنوان یک نهاد فرهنگی در زمینه تولید و فرهنگ با محتوای ایثار و شهادت نقش آفرینی کنیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید بیان کرد: امسال بنای ما این است که محصولات خودمان را هم در عرصه نشر و تولید کتاب و هم تولیدات تلویزیونی توسعه دهیم.

وی ادامه داد: ما در حوزه فرهنگی بنا داریم جهت گیری خدماتمان به سمتی برود که حداقل رضایت از وضعیت زندگی را در جامعه ایثارگری رقم بزنیم.

حجت الاسلام و المسلمین کاویانی راد در پاسخ به این سوال که در حوزه آموزش و پرورش چه برنامه‌هایی برای توزیع کتاب به دانش آموزان دارید، اظهار کرد: حوزه آموزش و پرورش چهارچوب‌های خاص خودش را دارد و ما در ۱۴۰۰ مدرسه شاهدی که در سراسر کشور داریم، انتشاراتمان در حال توزیع هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجلات کودک و نوجوان ما در تمام مدارس شاهد با اشتراک گیری فعال است و منظم به دست دانش آموزان و دانشجویان می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار