دستگیری قاتل پس از ۲ سال

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستا‌های اطراف همدان پس از ۲ سال خبر داد.

دستگیری قاتل پس از ۲ سالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اعلام این خبر اظهار داشت: چندی پیش با انجام تحقیقات علمی و پلیسی توسط دایره تجسس پلیس آگاهی، پرونده قتلی که در سال ۹۵ در یکی از روستا‌های اطراف همدان اتفاق افتاده بود با دستگیری متهم بسته شد.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه خانواده مقتول مبنی بر اینکه مدت زیادی از مفقود شدن فرزندشان می‌گذرد یافتن گمشده و انجام تحقیقات آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

زارعی با اشاره به دستگیری قاتل پرونده بیان کرد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده، کارشناسان دایره تجسس، با انجام تحقیقات پلیسی به یکی از افرادی که با مقتول اختلاف فراوانی داشته و از اقوام و بستگان مقتول بود شک کرده و اقدامات بازجویی از او را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انجام بازجویی، به قتل اعتراف  و انگیزه اقدام خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

زارعی با بیان اینکه جسد مقتول در اطراف روستا نیز کشف شد خاطرنشان کرد:  سال ۹۵، متهم برای قتل مقتول با استفاده از سم وی را مسموم و در اطراف روستا دفن می‌کند.

وی اضافه کرد: متهم پس از بازجویی و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد و همچنین برای اجرای مجازات نیز در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به شایعات موجود در رابطه با این قتل یادآور شد: شایعاتی از قبیل کشف جسد پس از وقوع سیلاب و یا مقصر بودن همسر مقتول در این قتل در بین عموم مردم رواج پیدا کرده است که به هیچ عنوان صحت ندارد.

انتهای پیام/ج

دستگیری قاتل پس از ۲ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار