مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد؛

تداوم در کمک به سیلزدگان

آیت الله نوری همدانی گفت: حضور در استان‌های سیل زده و کمک به مردم این شهر‌ها تا زمانی که محرومیت از چهره این مناطق محو شود، باید تداوم داشته باشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان روز چهارشنبه درپایان درس خارج فقه در مسجد اعظم قم گفت: حضور در استان‌های سیل زده و کمک به مردم این شهر‌ها تا زمانی که محرومیت از چهره این مناطق محو شود، باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: اقشار مختلف مردم، طلاب و علما با کمک به سیل زدگان، «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» را متجلی ساختند.

آیت الله نوری همدانی با تقدیر از حضور علما و طلاب در استان‌های لرستان و خوزستان گفت: اگرچه این حضور توسط رسانه‌ها انعکاس زیادی نداشت، ولی تعداد طلاب به اندازه‌ای زیاد بود که این صحنه‌ها دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کرد.

وی ضمن تشکر از مردم، علما و طلاب گفت: این جریان (کمک رسانی به سیلزدگان) باید تا زمانی که زندگی در مناطق سیل زده به روال عادی برگردد، ساختمان‌های ویران شده احداث و ضرر‌های مردم جبران شود، ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر این که سعی کنیم حوزه‌های علمیه در این مساله کنار مردم باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان نیز علاوه بر ارسال مایحتاج به این مناطق، باید ساختمان‌های ویران شده را بسازند و ضرر‌های وارد شده به مردم را جبران کنند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مردم بدانند که حوزه علمیه و علما همیشه در فکر و درکنار آنان هستند.

سیل در روز‌های ابتدایی سال جاری منجربه خسارت‌های جانی و مالی در نقاط مختلف کشور شد.

انتهای پیام /الف

کمک به سیلزدگان تداوم داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار