بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در استان یزد آغاز به کار کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار، افزایش ایمنی مدارس همزمان در چهار صد و ۵۰ مدرسه خیرساز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه سازگفت: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار ،افزایش ایمنی مدارس امروز چهار شنبه همزمان در چهار صد و ۵۰ مدرسه خیرساز آغاز در استان یزد به کار کرد.

دانافر با بیان اینکه میزان مشارکت خیرین استان در احداث فضا‌های آموزشی و پرورشی حدود سی و پنج درصد است، افزود: در سال ۱۳۹۷ حدود چهل میلیارد تومان از سوی خیرین در قالب بیست و نه پروژه جهت ساخت و ساز فضا‌های آموزشی و پرورشی در استان جذب شده و در حال حاضر نود پروژه خیری در سطح استان در دست اجرا است.

مدیر کل آموزش و پروش استان برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و عنوان کرد: این جشنواره هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جذب مشارکت‌های مردمی جدید برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار امیدواری کرد برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و تجلیل دانش آموزان از خیرین، تعامل و پیوند خیرین مدرسه ساز با دانش آموزان را تقویت کند.

انتهای پیام/ی

یست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در استان یزد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار