پلیس فدرال آمریکا خبر داد؛

شناسایی یک گروه مسلح با هدف ترور شخصیت‌های سیاسی آمریکا

بنابر اعلام اف بی آی، یک گروه مسلح در نیومکزیکوی آمریکا قصد اجرای عملیات ترور علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور را داشته است.

اف بی آی: یک گروه شبه نظامی قصد ترور اوباما را داشته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الجزیره، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اعلام کرد فردی را بازداشت کرده که با هدایت یک گروه مسلح در نیومکزیکو قصد ترور باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را داشته است.

«لری میچل هاپکینز» روز شنبه توسط پلیس اف بی آی به اتهام داشتن سلاح و مهمات دستگیر شد. روز دوشنبه هاپکینز در دادگاه حاضر شد و براساس استشهادنامه دادگاه این فرد با کمک گروه تحت هدایت خود در سال ۲۰۱۷ قصد انجام توطئه علیه چند مقام سیاسی از جمله باراک اوباما و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه دولت اوباما و جرج سوروس، از سرمایه‌داران آمریکا را داشته است.

بنابر گزارش شاهدان به اف بی آی، هاپکینز گفته است که گروه مسلح تحت هدایت او برای ترور رئیس‌جمهور سابق این کشور، وزیر خارجه او و یک سرمایه‌دار آمریکایی آموزش دیده‌اند. با این حال وکیل هاپکینز اعلام کرد این اتهامات ارتباطی با اقدامات این گروه در مرز‌های آمریکا ندارد.

گروه تحت هدایت هاپکینز معتقدند که با دستگیری مهاجران در مرز‌های جنوبی آمریکا به گشت مرزی این کشور کمک می‌کنند با این حال انتشار فیلم‌های ویدئویی از اقدامات آن‌ها در برخورد با مهاجران با محکومیت شدید همراه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار