انتخاب سرپرست جدید شرکت آب منطقه ای بوشهر

باشی زادگان به عنوان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،با ابلاغ حاج رسولی‌ها، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، حسین باشی زادگان به عنوان سرپرست شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر تعیین شد.

در قسمتی از این حکم آمده است: "توجه و اهتمام به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بخش آب و خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه با همکاری مجموعه مدیران و کارکنان شرکت و تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان در چارچوب فرآیند اساسنامه مورد انتظار خواهد بود. "

از سوابق مدیریتی باشی زادگان می‌توان به مدیریت اداره حقوقی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر، معاونت برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر و دو دوره به عنوان معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و معاونت حفاظت بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر اشاره کرد.

وی از بدو تاسیس شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر تا کنون به عنوان عضو اصلی هیات مدیره مشغول به فعالیت بوده و همچنین سابقه مدیرکلی اداره کل کار و امور اجتماعی استان را نیز در کارنامه خود دارد.

با پایان حکم مسئولیت شاهپور رجایی به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، وی به عنوان مدیرکل دفتر نظام‌های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو منصوب شده است.

 

انتهای پیام/ت

معرفی سرپرست جدید شرکت آب منطقه ای بوشهر

برچسب ها: آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۸:۲۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر چرا با وجود بارندگی های زیاد باز نحله باهنر و مدرس اب جیزه بندیه یعنی اینقدر از مناطق تنگک کمتریم
لطفا رسیدگی کنید سپاس