بازدید وزیر ورزش و جوانان از سالن تیراندازی همدان

وزیر ورزش و جوانان از سالن تیراندازی شهر همدان بازدید کرد.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از سالن تیراندازی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر یک روزه خود به استان همدان پس از شرکت در  نشست هیئت اندیشه ورزان جوان  از سالن تیراندازی شهر همدان بازدید کرد.

در این بازدید رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به ایجاد نخستین سالن الکترونیکی تیراندازی غرب کشور در همدان گفت: با توجه همه مشکلات اقتصادی یکی از خواسته‌های خانواده تیراندازی که راه اندازی این سالن بود به نتیجه رسید.

سید ناصر محمودی اظهار داشت: از این به بعد شاهد تحولات بزرگی در رشته تیراندازی همدان خواهیم بود.

وی از وزیر ورزش و جوانان در خواست کرد با حمایت‌های مالی سالن هیئت تیراندازی استان همدان دو طبقه شود تا شاهد رشد بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان افزود: سالن تیراندازی شهید شمسی پور همدان ۲۳ خط تیراندازی الکترونیکی همراه با مانیتور دارد و بزرگترین سالن تیراندازی غرب کشور است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی شده است.

گفتنی است؛ وزیر ورزش و جوانان بعد از بازدید سالن تیراندازی شهید شمسی پور همدان از مجموعه ۱۵ هزار نفری مفتح همدان بازدید کرد و قول‌هایی مبنی بر تسریع در روند استخر شنا و شیرجه همدان در این مجموعه داد.

انتهای پیام/د.ا

بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجتمع های ورزشی همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار