معاون امور عمرانی استانداری ایلام:

پیشگیری عامل اساسی در موفقیت مدیریت بحران سیل ایلام بود

معاون امور عمرانی استانداری ایلام، گفت:اصل پیشگیری نکته قوت مدیریت بحران استان بود.

پیشگیری عامل اساسی در موفقیت مدیریت بحران سیل ایلام بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام، در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام گفت: مدیریت مناسب و رعایت اصل پیشگیری با توجه به هشدار‌های هواشناسی عامل اساسی در مدیریت موفق بحران سیل در این استان بوده است.

وی، ادامه داد: با مدیریت خوب و مثال‌زدنی استاندار ایلام قبل از وقوع حادثه علاج واقعه شد بطوریکه در هوای آفتابی جلسه مدیریت بحران را برگزار کردیم و امروز این نوع پیشگیری‌ها و هشدار‌های لازم در کشور به الگویی مثبت در این حوزه تبدیل‌شده است.

کرمی  با تأکید بر اینکه اولویت اصلی در مدیریت بحران استان پیشگیری بود، افزود: اطلاع‌رسانی دقیق و فراگیر اصل مهم دیگری بود که در ستاد بحران استان به‌درستی شکل گرفت و به‌موقع مردم را از خطر آگاه کرد و در این امر آنان را نیز به مشارکت طلبید.

وی ، یادآور شد: تخلیه و جابجا کردن مردم روستا‌ها و نقاط آسیب‌پذیر که در معرض سیل قرار داشتند از دیگر راهبرد‌های مهم و نجات‌بخش دیگری مدیریت بحران استان در جریان سیل‌های اخیر بود.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام، بیان کرد: امروز باافتخار این ادعا را داریم که علی‌رغم اینکه بیشترین و شدیدترین بارش‌ها را در کشور داشته‌ایم، نگذاشته‌ایم در این سیل ویرانگر خون از دماغ کسی بیاید.

وی، در پایان از اقدامات خوب و ارزنده نیرو‌های مسلح ارتش و سپاه و هلال‌احمر و همه مجموعه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در جریان خدمات‌رسانی و امدادرسانی سیل اخیر تقدیر کرد.

انتهای پیام/با

صحبت های معاون امور عمرانی استانداری ایلام در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.