رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در قم عنوان کرد؛

اجرای طرح ایران یار/تعطیلی هر کارخانه در حکم از دست رفتن یک سنگر است

رعیتی فردگفت:طرح ایران یار از سال گذشته برای حمایت از تولید داخل در دستور کار بسیج کارگری قرارگرفته است.

اجرای طرح ایران یار/تعطیلی هر کارخانه در حکم از دست رفتن یک سنگر استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ رعیتی‌فرد،رئیس سازمان بسیج کارگری کشور روز پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید اظهار کرد: تلاش دشمن در تحریم‌های اخیر بر تضعیف جامعه کارگری بوده است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج کارگری کشور برای افزایش بهره‌وری و تولید افزود: در بیش از ۲۵۰۰ واحد صنعتی بزرگ کشور، کارگران بسیجی با ترویج فرهنگ کار و تلاش، وجدان کاری، بهبود وضعیت تولید و افزایش بهره‌وری ساماندهی شده و آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: طرح "ایران یار" طرحی بوده که از سال گذشته برای حمایت از تولید داخل در دستور کار بسیج کارگری کشور قرارگرفته است، سال ۹۷ بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز کشور از صنایع تولیدی کشور برای آشنایی با کالا‌ها تولید داخل و توانمندی‌های صنعتی نظام بازدید به عمل‌آورده‌اند.

رعیتی فرد با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در استفاده از کالا‌های ایرانی در بین نسل آینده کشور ابراز کرد: بیش از ۱۶۰۰ مدیر واحد‌های صنعتی بزرگ با حضور در مدارس توانمندی و پیشرفت‌های صنعتی کشور را در بین دانش‌آموزان تشریح و تبیین کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد این بوده که تصویری که از ایران در عرصه بین‌الملل منعکس می‌کند کشوری فقیر و عقب‌مانده باشد که لازم است تا بر‌ای خنثی‌سازی اهداف دشمن، توانمند‌های صنعتی کشور به‌صورت و اشکال مختلف به‌درستی برای مردم تبیین شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور ادامه داد: در جنگ اقتصادی تعطیلی هر کارخانه و از دست رفتن اشتغال در حکم از دست رفتن یک سنگر و خاک‌ریز است، در جنگ اقتصادی امروز کشور کارخانه‌ها و کارگران در خط مقدم قرارگرفته‌اند.

رعیتی فرد عنوان کرد: باهمت جهادی و روحیه بسیجی می‌توان از گردنه‌های سخت اقتصادی پیش رو با موفقیت عبور کرده و حجم فعالیت‌های اقتصادی خود را سطح منطقه افزایش داد، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و حفظ اشتغال موجود هدف نخست سازمان بسیج کارگری کشور از اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

انتهای پیام/ ش

دیدار رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با آیت الله علوی گرگانی

برچسب ها: بسیج ، مراجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار