کشاورزان استان مرکزی ۱۱ میلیاردتومان زکات پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از جمع آوری ۱۱ میلیاردتومان زکات خبرداد.

کشاورزان استان مرکزی ۱۱ میلیاردتومان زکات پرداخت کردندقنبرموسی نژاد مدیرکل کمیته امدا امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای زکات شهرستان زرندیه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از پرداخت ۱۱ میلیارد تومان زکات در سال گذشته توسط مردم معتقد استان مرکزی خبرداد.

موسی نژاد افزود: باتوجه به اهتمام نماینده مقام معظم رهبری و سایر اعضا، پیش بینی میزان زکات در استان مرکزی صد در صد محقق شد و ۱۱ ه میلیارد تومان زکات جمع آوری شد که این حاصل زحمات اعضای شورای زکات و خیرین و نیکوکاران عزیز است.

وی اضافه کرد: امسال هم باتوجه به بارندگی‌های خوبی که داریم و پیش بینی کردیم که انشا الله با کمک خیرین ۱۶ و نیم میلیارد تومان زکات جمع آوری کنیم..

مدیرکل کمیته امدا امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: امروز جلسه شورای زکات شهرستان زرندیه با حضور رئیس شوراو امام جمعه شهرستان زرندیه و اعضای این شورا با موضوع وضعیت شورای زکات در سال گذشته و سال جاری با توجه به تعهداتی که میخواهیم در این شهرستان داشته باشیم و بحث زکات فطریه برگزار شد.

جلسات شورای زکات در راستای کمک به تحقق برنامه‌ها

وی بیان کرد: این جلسات کمک می‌کند با برنامه ریزی مناسب و تقسیم کار و پای کار بودن اعضای شورای زکات و اهتمام کشاورزان و متمکنین شاهدتحقق زکات پیش بینی شده در استان باشیم.

موسی نژاد تصریح کرد: زکات یک فریضه واجب الهی و تکلیف شرعی که بردوش همگان ما است و انشا الله بتوانیم در یک حرکت اجتماعی این موضو ع را عملیاتی بکنیم و با هماهنگی‌های لازم بتوانیم زکات فطریه هم در شهرستان‌ها و استان ساماندهی کرده و بدست نیازمندان برسانیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.