اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در بودجه امسال بیش ازهزار و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی در هرمزگان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: در بودجه امسال بیش ازهزار و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی در هرمزگان اختصاص یافته است.

وی گفت: هرمزگان از نظر بودجه‌های عمرانی در جایگاه هفتم در کشور است که نشان از رشد شاخص‌های توسعه و سازندگی در استان است.

وی گفت: بودجه اختصاص یافته برای هزینه‌های اجرایی امسال نیز ۳۴۴ میلیارد تومان است که ۲۱ درصد نسبت به پارسال افزایش دارد.
استاندار هرمزگان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با انضباط مالی باید جلوی کسری بودجه را بگیرند و خدمات ارائه شده به مردم نیز با کیفیت بالایی صورت گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان نیز گفت:بر اساس قانون بودجه امسال حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در هیات مدیره شرکت‌های دولتی ممنوع است.

دریانورد افزود: اداره‌های دولتی تا سقف ۱۰ درصد می‌توان طرح‌های عمرانی جدید تعریف کنند، اما اولویت اصلی بودجه عمرانی در استان به تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید صدور مجوز و همکاری دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران تسهیل شود.
وی افزود:قانون نیز به بنگاه‌های اقتصادی اجازه سرمایه گذاری و ساخت مدرسه و مسجد داده است و بر مسولیت‌های اجتماعی این واحد‌های تولیدی تاکید شده است.

مرادی گفت: مردم هرمزگان سختکوش اندکه در شرایط بسیار سخت قادر به کارکردن هستند و نگاه پیمانکاران و شرکت‌های خصوصی باید در استفاده از نیرو‌های بومی باشد.

انتهای پیام/ز

استان هرمزگان رتبه هفتم کشور در بودجه عمرانی سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.