مصاف نمایندگان مازندران با نمایندگان بوشهر

تیم‌های شهریار ساری و موج سواران ساحلی نوشهر امروز به مصاف نمایندگان بوشهر می‌روند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، عصر امروز در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
 
تیم موج سواران ساحلی نوشهر پس از یک برد و یک باخت برای نخستین بار در خانه بازی می‌کنند. با حل شدن مشکلات میزبانی و تکمیل ورزشگاه ساحلی، این تیم عصر امروز در ساحل سیترا نوشهر میزبان تیم پارس جنوبی است.

پارسی‌ها تیم همیشه مدعی در لیگ برتر هستند، اما موج سواران ساحل نوشهر حاضر به از دست دادن امتیازات این بازی نیست.

تیم شهریار ساری هم پس از یک برد و یک شکست به مصاف تیم دریانوردان در بوشهر می‌رود. این تیم هم از قدیمی‌های لیگ محسوب می‌شود و بازی مقابل آن دشوار است، ولی شهریار امید دارد که با پیروزی باز گردد.
 
موج سواران ساحلی نوشهر ‏ ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه سیترا مقابل پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری ‏ ساعت ۱۸ در ‏ورزشگاه جاده ساحلی بوشهر مقابل دریانوردان بوشهر می‌رود.
 
ساعت ۱۸ امروز شهرداری سمنان ‏ در‏ ورزشگاه سیمرغ سمنان مقابل ایفا اردکان، شهدا چلیچه در ورزشگاه شهداچلیچه برابر تیم جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلسا پوش یزد در ورزشگاه سلمان این شهر میزبان شهرداری بندر عباس و شاهین خزر رودسر و ملوان بندر گز ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهرداری رودسر به میدان می‌روند.

انتهای پیام/آ
 



برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی امروز جمعه ۶ اردیبهشت

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار